Tuesday, March 3, 2009

WARGA PERINTIS KRISTAL MSC


Warga perintis kristal MSC.. Kami ada kusus untuk membina jati diri di Morib selama tiga hari.. Programnye xdela pact sangat.. Banyak lah jugak masa utk kitorg bersantai..heheh.. xde bersantai tepi pantai pon.. pantai die x cantek n terjaga.. masa g jengah ke pantai pon tgk cm x selera sgt.. Kira bagan lalang tu lagi okey la pantai nye..

Aktiviti2 yg paling best.. mandi kolam.. heheh.. best gak mandi manda.. nak2 dpt geng yg sekepala.. ape lagi.. mandi sakan la..

Kat sini jugak aku start rapat ngan warga MSC.. dan skang merangkap geng2 aku.. kemane2 saje msti ade mereka.. sonokla dapat kenal ngan diorg.. sporting..hepi go lucky.. asik nak gelakk je.. hahaha.. kalo dlu aku x suke g cyber..sbb xde sape2.. tp skang aku asik2 ke cyber..sbb membe2 aku ni ler.. hihihi..

Antara geng2 yg close ngan aku kat sana..kak mai..kak rina..koki..kak ratna..azam..ju (xde dlm gamba)..dan ade la beberapa org lg..yg dr x kenal lgsung..tibe2 jadi kawan baik..heheh.. diorg mmg bestt...byk la sgt memori kat sane..kompem xleh nak lupe..hahahah..

Xsabar pulak rasenye nak tunggu next teambuilding or next convention PK.. mmt happening gak... :)




No comments:

Post a Comment